Mysmorgon

God morgon! 
Alma vaknade strax efter kl 5 i morse och ville ha mat mat så då kunde vi sitta hela familjen i sängen en stund  innan Christer åkte till jobbet. Alma var suuuper pigg när hon ätit och ville inte alls somna om utan låg i mitt knä och jollrade och skrattade^^ Men efter en stund så lade jag ner henne intill mig i sängen och släckte lampan och då somnade hon rätt snart. Klockan 9 var det dags att vakna och äta igen och sedan låg vi kvar en lång stund i sängen och myste jag, Alma och Spike. Morgnarna är numera min absoluta favoritstund på dagen. Att få vakna utan att klockan ringer och att mötas av världens finaste tandlösa leende och glittrande ögon som strålar mot en. Det finns inget bättre! 
 
 
Titta så söta de är ihop. Det ska bli så kul när Alma blir lite större och få se vad hon och Spike får för relation till varandra. Jag gissar på att de kommer bli riktiga bästisar <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Vaknade hon första gången kl 5? Vilken lyx isf, då är jag uppe för andra gången med min 5 veckors och längtar så tills det blir första gången.. ^^

Svar: Ja sedan hon var ca 5-6 veckor så sover hon mellan 22-5 ungefär. Ibland längre till o med men då får jag väcka henne för brösten blir så ömma ^^ Det är så skönt att få en hel dag natts sömn i stort sett varje natt. Hoppas det blir en rutin för din bebis snart också.
Johanna

2014-11-17 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0