Morgonstund

God morgon!
Alma sitter i sin babysitter och jollrar medan jag får äta frukost och blogga lite i lugn och ro. Jag har till och med hunnit dricka upp mitt te innan det hunnit kallna! Stor tumme upp för det^^ 
Alma är fortfarande snorig och snörvlig men magen är helt återställd till det normala nu. Så himla skönt! 
 
Idag och i morgon ska jag greja lite med förberedelser inför tjejkvällen på torsdag. Det är ett event som vi har en gång per år här i vår by och jag kommer att stå där och sälja ut mina smycken. Jag känner inte att jag har tid eller lust att lägga någon tid på det just nu när Alma är liten, jag vill ge all min tid till henne. Men jag har ganska mycket i lager. Så är ni sugna på några fina smycken tycker jag att ni ska kika förbi Floby på torsdag mellan kl 18.30-20.30. 
 
Morgonbebis <3
 
 
 
 
Och där somnade hon^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0