Hej tisdag

God morgon!
Just nu sitter jag och försöker få i mig frukost, nej jag har inte hunnit längre än trots att klockan är över 11^^
Alma vaknade strax efter kl 6, då var vi uppe och bytte blöja och så åt hon. Sedan somnade hon om och vaknade igen vid 9.40 då jag ammade henne i sängen igen. Sedan satte jag igång en maskin tvätt och så gick vi ner där de håriga bebisarna fick frukost och sedan var det äntligen min tur. 
Resten av dagen skall jag ägna år städning, matlagning och kladdkaksbak för i morgon får vi besök av tjejligan! 
 
Jag fotade Alma en massa denna morgon, precis som alla andra morgnar^^
Idag har hon på sig mina gamla hängslebyxor och en body med hjärtan på från Gekås.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0