En tisdag i bilder

Igår var det mörkt hela dagen och idag har det varit strålande sol. Tredje dagen den här månaden tror jag. Så efter frukost och dusch tog vi en promenad och släppte lös Spike i parken så han fick springa av sig ordentligt. Resten av dagen har vi inte gjort särskilt mycket. Jag har inte varit på topp idag. Jag har känt mig helt kraftlös både psykiskt och fysiskt. Framförallt fysiskt. Jag har ingen ork i kroppen. Det är så mycket som jag vill göra men jag hittar inte orken vilket är så frustrerande. Jag börjar bli stressad inför helgen också då Almas namngivning äger rum, jag har så mycket som ska göras innan dess och jag vet inte hur jag ska hinna. Jag vet att det inte är hela världen om det inte blir perfekt eftersom hon ändå inte kommer att minnas det, men jag vill att allting ska vara perfekt. Jag är min egna största kritiker!
 
Här är iaf lite bilder från idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0