Drömfångare, höstlöv och lördagsmiddag

Dagen började på absolut bästa sätt och den har fortsatt på samma vis. En stund efter frukost så gick vi ut, Alma sov i vagnen under drömfångaren som jag hängde dit idag. Visst blev det fint!? Spike låg i korgen under och jag krattade löv. Två säckar hann jag fylla innan det var dags att gå in och fixa mat. Resten av gräsmattan får jag ta en annan dag. 
Vad blev det då till middag idag? Jo det ska jag tala om för er, det blev tacofylld formfranska med tillbehör. Jätte gott! Och för en gångs skull åt vi i köket. Annars blir det oftast vid tv:n, men som Christer sa så behöver man inte sitta där hela tiden. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0