Äntligen kväll

Äntligen är det kväll. Den här dagen har jag känt mig riktigt stressad. Kladdkakan jag bakade blev lite för mörk, hoppas verkligen att den inte blev torr utan att vi kommer kunna äta den i morgon. Allting som jag tänkt göra har tagit längre tid än vad jag först tänkte mig och när det inte blir som jag tänkt så blir det kaos i mitt huvud. Men nu kan jag äntligen sitta ner i soffan och koppla av. Och det mesta av huset är nystädat, ovanvåningen slarvade jag lite med för där städade jag i söndags^^ 
Vad gör ni ikväll?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud, hur hinner du med allt med bebis? Jag är glad om jag hinner med disk och tvätt eller ens äta själv. :P

Svar: Jag har en väldigt snäll bebis så det brukar gå bra^^ Bäst att passa på innan hon kryper tänker jag för sen går de inte vända bort blicken.
Johanna

2014-11-11 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0