Shopping, finbesök och amerikanska pannkakor

 
Vilken bra fredag jag har haft hittills. På förmiddagen åkte jag och Christer in till stan för att köpa lite småsaker till huset, kontakter mm. Vi passade faktiskt på att köpa babyskyddet idag också eftersom det vi kikat på var på extrapris nu och skall utgå ur sortiment. Vad det blev skall ni få se i ett annat inlägg.
Sedan släppte Christer av mig vid torget där jag mötte upp min kusin Sofia och Ellen för lite shopping.
Jag handlade två par byxor och jordgubbar på torget. Sedan var det 25% för medlemmar på Kappahl idag så jag fick köpt mig nya strumpor och ett 2-pack pyjamasar till bebisen. Kunde inte låta bli nu när det var billigt^^ Sedan gick vi till Lindex där Sofia handlade lite sommarkläder till Ellen för ett presentkort hon hade.
 
När vi shoppat klart åkte vi hem till mig och åt pannkakslunch och efter det tog vi en promenad till lekparken här i närheten där Spike och Hubbe fick springa av sig.
Tack så mycket för en jätte trevlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0