Regnet det bara öser ner...

 
Å det regnar och regnar.
Denna morgon var jag uppe med tuppen, kvart över fem närmare bestämt.
Så gick jag ner och åt frukost i kugn och ro, diskade, borstade tänderna och var ute genom dörren klockan sex. I morse var det uppehåll och riktigt ljummet i luften till skilnald mot igår då det var svinkallt och blåsigt. Det var ju en positiv överraskning. Jag öppnade på jobbet idag men eftersom jag var klar redan klockan sex så tog jag en lite längre promenad med Spike på morgonen, andades in den härliga luften som blir efter regnet och hann vakna till ordentligt innan jag var på plats på jobbet klockan halv sju. Jag vaknade med en riktig härlig känsla i magen idag och bestämde mig direkt för att det här skulle bli en bra dag, och ännu har jag inte haft fel.
Nu sitter jag i soffan och lyssnar till regnet som smattrar mot rutan, jag och Spike klarade oss precis innanför dörren innan regnskuren kom nu för en stund sedan.
I morgon är jag ledig men jag jobbar hela helgen istället. Så vi får se vad jag hittar på nu ikväll och under morgondagen, antagligen inte speciellt mycket^^ Jag kan behöva vila mig lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0