Promenadskor

 
När jag skrev in mig på mvc fick jag rådet att skaffa ett par riktigt bra promenadskor. Dels för att jag går till jobbet varje dag och står upp där hela dagen och så för att avlasta ben och höfter lite när det blir tungt och foglossningen sätter igång.
Nu när det är tre månader kvar till bf har jag äntligen fått tummen ur^^
 
De är så sköna att gå i så det är inte sant!!
De kommer användas flitigt på promenaderna både nu innan förlossningen och på alla promenader med hund och barnvagn sen.
 
 
Vad tycker ni om färgkombon då?
 I love it!! Tycker det är så himla härligt med alla starka färger som kommit på träningsskor nu.

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

snygga skor !!

Svar: TACK!! :D
Johanna

2014-05-27 @ 14:28:32
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0