Onödigt men roligt

Jag har fått värsta shoppingsuget. Det finns så himla mycket jag vill ha. Handlade ju ingenting på flera månader innan vi flyttade så antar att allt bubblar upp nu när sommaren är här och vi börjar komma iordning i huset^^ Jag skickade efter lite kläder igår, ni ska få se när de kommer. Sedan var jag inne i stan och handlade lite shampoo och annat nödvändigt och fick se några saker som jag kanske inte behöver just nu men jag kunde inte låta bli^^
 
En av sakerna jag köpte var denna slickepott med cupcakes <3
 
 
Sedan hittade jag en jätte fin trasmatta till det blivande barnrummet.
 
 
Ett bedset för barn med en ankunge på fick också följa med hem^^
Påslakanet ärl lite för stort så jag vet inte om jag ska spara det eller om jag ska sy in det lite så det passar till spjälsängen. Hur hade ni gjort? Täcket vi har är 100x110cm och påslakanet 115x135cm. Det tåls att tänka på^^
 

Kommentarer
Postat av: katta

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg kram :)

Svar: Tack! Hoppas du kikar in igen. Trevlig helg.
Johanna

2014-05-24 @ 15:01:51
URL: http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0