Nya byxor x 2

Mjukisbyxor är ju ett väldigt behagligt plagg att ha när man är gravid, dock är de väl inte alltid så snygga. Men nu har det ju kommit ut sådanan där tunna sköna byxor med härliga mönster i var och varannan butik. Love it! Jag hittade faktiskt två par på torgmarknaden igår som jag fick till ett himla bra pris efter att ha prutat lite ;) De ser väl mest ut som pyjamasbyxor här med det svarta linnet till men med en snygg topp så kommer de bli mina basicplagg i sommar då det är för kallt för att gå barbent.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

De ser fina ut! På torget säger du :) Där trodde jag det var mest skräp ;). Kram!

Svar: Tack! Man måste kolla mellan skräpet, det är då man kan göra riktiga fynd ;) Såg ett par med liknande mönster och samma typ av tyg inne på Lindex sen för det dubbla priset så jag gjorde ett riktigt kap. ^^
Johanna

2014-05-04 @ 08:26:16
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Emma Dolk

Grattis till bebis i magen :)

Svar: Tack snälla! <3
Johanna

2014-05-05 @ 23:48:22
URL: http://ammez.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0