När jag var liten...

 
Igår eftermiddag var min mamma här och lämnade av lite bebissaker som jag och mina syskon haft. Bland annat madrassen, täcket och kudden till spjälsängen. Bärselen, några påslakanset och lite kläder. Mer finns dock att hämta och det ska vi börja gå igenom nu i helgen så vi vet vad vi behöver köpa. Ska bli såå kul!!
 
Den stickade koftan ovan och mössan stickade tant Vera till mig när jag var liten. Får vi en liten flicka ska hon absolut få ha dem, blir det en pojke kommer jag dock inte ta på honom dem. Jag försöker vara könsneutral när det kommer till det mesta men det finns gränser. Och det här lila stickade koftan med rosetter, där går min gräs! Och det får ni tycka precis vad ni vill om!
 
Bäddsetet med de små kattungarna nedan kommer vi dock att använda oavsett om det blir en pojke eller flicka.
Visst är det gulligt!?
 
 
Har ni återanvänt mycket till era små eller har ni köpt allt nytt?

Kommentarer
Postat av: Patricia Nordh

ååh så söta!

Svar: Taack!!! :D
Johanna

2014-05-15 @ 07:19:29
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0