Morgongympa i magen

 Morgonen började med en massa bök på mini i magen, morgongympa gissar jag på^^ Och för första gången lyckades jag fånga några buffar på film!!! <3 
 
 
Efter frukost hade jag tid på mvc för kontroll. De kollade blodtrycket som såg bra ut, magen mättes och jag låg bra till på kurvan. Slutligen så lyssnade vi på bebisens hjärta. Det var lite svårt för henne att räkna hjärtslagen eftersom bebisen rörde sig så mycket, så hon fick flytta runt den där apparaten en del^^ Men att det är mycket rörelser är bara positivt sa hon och hjärtat lät som en galopperande häst, precis som det ska. Så skönt att höra!! Nästa tid är i början på juni. Ska bli lika spännande det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0