Massa ärenden

Jag har fått jätte mycket gjort nu på min lediga förmiddag!
Först åkte jag och hämtade mammas katt som skulle till veterinären, sedan hämtade jag upp mamma på hennes jobb och så släppte jag av dem på kliniken medans jag gjorde några ärenden.
Jag har beställt tårtor till min svågers kalas, hämtat ut en reservdel till min bil, handlat mat på Willys, kikat in på en loppis, var ute efter en spetsgardin, mindre byra och bokhylla emn hittade bara gardinen. Bättre lycka nästa gång^^ Sen så åkte jag förbi en sytillbehörsaffär och köpte några band som jag ska ha till en sak och slutligen hämtade jag upp mamma och katten och passade samtidigt på att köpa med mat hem till Spike och Lilly.
Så, nu blir det en promenad med Spike innan lunchen och sedan ska jag iväg och jobba.
 
Vad gör ni idag?
 
 
En osminkad och nyvaken Johanna denna morgon^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0