Loppade tunikor

 
Idag kom två paket med posten. I det ena låg de här tre tunikorna som jag köpt på en av facebooks köp- och säljsidor. Så himla smidigt! 99kronor betalade jag för de här tre, rena rånet ju^^ hihi Jag har köpt flera tunikor och klänningar i den här stilen nu, de är så sköna och smidiga på sommaren. Speciellt nu när jag har en stor kalaskula. Kläder som sitter åt är inte bekvämt i värmen! Klänningen till vänster går i brunt och den till höger är militärgrön, dock ser de väldigt lika ut på bilden.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Svar: Hej! Tack snälla =) Hoppas du kikar in snart igen. =) Och ha en toppen fin sommar!
Johanna

2014-05-27 @ 15:16:16
URL: http://www.elsamohras.blogg.se
Postat av: Josefine Hallgren

Gillas också säljsidorna på facebook :D ska köpa ett linne och 2 krukor imorgon för 30 kr totalt. Snacka om billigt!! :D

Svar: Där snackar vi fynd!
Johanna

2014-05-27 @ 19:39:54
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0