Kalas söndag

I eftermiddag har vi varit på kalas hos Christers storebror som fyller år.
Här ser ni min kalasoutfit. Tycker att det är så himla svårt med kläder nu. Har jag en stor topp ser den ut som ett tält till mina smala ben och har jag för tajt så sitter allt konstigt. Nej det är inte lätt minsann.. men idag fick jag iaf på mig en blommig klänning som jag drog en svart kjol över. När jag bara hade klänningen såg jag ut som en gigantisk regnskog typ^^ haha Usch vad det är svårt. Hur klär/klädde ni er när ni väntar/väntade barn?
 
 
 
Kalaskulan och lite bling bling
 
 
Tårtorna hade jag beställt från vårt lokala bageri och tagit med- Jag bjöd på dessa när jag fyllde år och de vart tydligen så uppskattade att Tommy ville ha dem nu han också.
 
 
 
När de andra åkt så stannade vi en stund extra och käkade pizza ihop med Emma och Tommy. Spike höll noga uppsikt över maten^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0