Gravidhormoner hejsan!!

Hittills har jag tack och lov inte känt av de där gravidhormonerna som alla pratar om. Andra kanske har märkt något på mig?? Men jag tycker att jag varit ungefär som vanligt rent känslomässigt. Tills i fredags kväll vill säga...
Då gick jag omkring här hemma och kände att jag var sugen på något, men kunde givetvis inte komma på vad. Så jag frågade Christer om han var sugen på något speciellt, men nej det var han inte. Då kände jag hur tårarna var på väg så jag sa till Christer att nu börjar jag snart gråta för att jag inte kommer på vad det är jag är sugen på! Hej känslo-berg-och dalbana liksom! Men då sa Christer att nu går vi till Ica så får du komma på där vad du vill ha, så sagt och gjort så knallade vi iväg.
Väl där fyllde jag en korg med både det ena och det andra. Det blev passionsfruktläsk, smultrondryck, jordgubbar, vaniljyoghurt, nektariner, popcorn, ett storpack med isglass och en Marabou jordgubb 200g.
 
Någon annan som känner igen sig? ^^
 
 
Gårdagens preggo outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0