Bambi babynest

 
Ikväll har jag sytt klart babynestet. Det blev väl lite snett, vint och inte helt perfekt, men vem eller vad är det å andra sidan?! Huvudsaken är att det är jag som gjort det och att det är vår lilla bebis som kommer sova där snart. Känns helt overkligt!
Om jag kommer göra ett babynest igen är väl tveksamt, det var pilligt och tidskrävande så vi får se. Än så länge behöver vi ju bara ett^^
Tyget med Bambi är jag helt kär i. Det har jag dessutom fyndat på röda korsets secondhand för 30kr. Och mer tyg finns det, filten jag sydde för ett tag sedan har jag redan visat och så ska det bli en gardin också i samma tyg. Kommer nog bli himla bra tror jag.
 
 
 
När babynestet var klart sprang jag ner för att visa Christer så jag lade det på golvet och fortare än kvickt var Spike där för att provligga. Jag tror att det blev godkänt för när jag sa att det inte var hans och att han fick kliva ur så tittade han frågande på mig. Min lille tokhund! <3
 
 
Spike: Vadå inte mitt? Du sa ju att det var till bebisen?! Jag är din bebis!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad fint, duktig du är!

Svar: Tack snälla! =) Det var lite pilligt och klurigt men det gick till slut^^
Johanna

2014-05-20 @ 21:18:59
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Ååå så fint!
Underbart tyg!

Svar: Tack snälla! Ja jag är jätte nöjd med tyget. :D
Johanna

2014-05-20 @ 21:37:07
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad fint det blev! :-)

Svar: Tack! <3
Johanna

2014-05-20 @ 21:58:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0