Vårens första dag?

 
Vilket underbart väder vi haft idag!! Ni också?
Vi har varit i huset och fått en massa gjort. Kört dit ved så Christer kunde premiär elda. Han testade även tvättmaskinerna och torktumlaren så de funkade. Min bror och min systers pojkvän har lagt golv i köket. Min far har bland annat börat tapetsera i hallen. Jag hann städa lite innan jag skulle iväg och jobba kl två och mamma har passat Spike.
 
På förmiddagen firade vi min brors flickväns nytagna körkort med en prinsesstårta i den härliga vårsolen.
 
 
Här sitter halva arbetslaget.
 
 
Spike var på toppenhumör^^ haha
 
 
Sådan matte, sådan hund? Visst är vi lika som bär? ^^
 
 
Grannens katt kom förbi och sa hej.
 
 
Sedan åkte jag och mamma hem till dem och åt lite mat innan jag skulle iväg till jobbet.
 
 
Jag hann till och med lägga mig på soffan i tio minuter innan det var dags att byta om och gå. Inte illa! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0