Ett nytt litet liv

Denna morgon har jag varit med om det mest fantastiska i hela mitt liv.
Vi har varit på ultraljud!! <3 Yes, jag är gravid. Nu är den hemlisen äntligen out in the open. Jag har inte velat säga något innan vi varit på ultraljudet och sett att allt var som det ska och det var det så nu kan jag äntligen pusta ut och njuta fullt ut! Så underbart!!
Jag är i vecka 19 (18+3) och bebisen är beräknad att komma den 25:e augusti <3
 
Jösses vilket år det här kommer bli! Husköp, förlovning och bebis. Ja men det är väl lika bra att köra allt på en gång när man ändå håller på! ^^
Så, nu har jag lagt till en ny kategori här på bloggen "gravid" så ni kan räkna med en hel del inlägg i det ämnet framöver. <3
 
 
Finaste bebisen i världen <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Wiiiiee :) :) <3 Visst är det fantastiskt att se sitt lilla barn i magen röra sig så <3
Du är beräknad en dag innan Pontus födelsedag :)

Svar: Ja det är helt fantastiskt, det häftigaste jag någonsin upplevt! <3 Åh va kul! Då får vi se om den kommer som beräknat eller om den längtar ut innan eller trivs för bra och stannar lite extra^^
Johanna

2014-03-28 @ 12:02:14
URL: http://sarungen.blogg.se
Postat av: Josse

Jag är så glad för eran skull!<3

2014-03-28 @ 12:11:51
Postat av: Madde

Men stort grattis till er och ert lilla gryn i magen! Önskar er all lycka och ser fram emot fler bebisinlägg :)

Svar: Åh tack snälla!! :D Ska bli så kul att blogga nu framöver när det är två så stora händelser i våra liv som precis inträffat. Både hus och bebis, bättre kan det ju inte bli!^^ hihi
Johanna

2014-03-28 @ 14:28:41
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Josefiiiiiine

Åh men shit! Grattis till er :D och hoppas verkligen allt går kanon!

Svar: Tack!! :D Ja jag håller tummarna för att den lille krabaten ska vilja stanna där inne nu och att jag får må lika bra som jag gjort hittills. =)
Johanna

2014-03-28 @ 22:00:23
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh visst var det häftigt att få se sin bebis för första gången?? :D helt underbart vilken kärlek vid första ögonkast :') ♡ tog ni reda på kön? :)

Svar: Ja det var verkligen helt magiskt! <3 Vi ville ha reda på det men den lille busen var hemlighetsfull och knep med benen så det var svårt att se^^ Så vi får helt enkelt vänta tills den är på utsidan.
Johanna

2014-03-29 @ 23:51:33
URL: http://lenakarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0