Du kan kalla mig knubbis

Jag är inte särskilt stor än men jag märker skillnad iaf. Och det gör nog Christer också för det är han som kallar mig för knubbis/tjockis^^
Hittills har jag gått upp 1,5 kilo. Jag har tagit bilder på magen innan också, ska dela med mig av de bilderna någon dag framöver men det kanske blir under en större sammanställning av hur magen vuxit.
Det är så mkt rörande de första månaderna av graviditeten som jag vill dela med mig av, känslor, hur jag mått osv men det får bli en annan dag. Just nu är det fullt upp med huset så jag hinner knappt tänka på att jag är gravid. Förutom på kvällarna, då lägger jag mig en stund och klappar på magen innan jag ska somna. Mysigt värre är det!! Längtar efter ordentliga rörelser från mini nu! <3
 
 
 (Bilderna är tagna igår kväll, alltså är jag i vecka 18+4 idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0