Doppresenten

Vad ska man köpa till en liten Ellen i doppresent frågade jag mig. Jag tycker att det är så tråkigt med de där "minnessakerna" som aldrig blir använda utan bara packas ner i en låda som sedan ställs undan. Nej, någonting hon har användning av tycker jag är mycket bättre. Så från oss får hon ett badpaket med små badtrosor, en familj med badankor och en handduk med huva. Dessa måste ju komma till användning liksom^^
Så nu hoppas jag att mamman och pappan blev nöjda med detta och alla andra presenter lilla Ellen fick.
Bilder från själva dopet kommer senare eller under morgondagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Det var en alldeles utmärkt doppresent johanna :D den kommer att användas mycket väl! :D tack så mycket! :)

2014-03-02 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0