Boklåda

Nu har jag satt hjul på min sockerlåda. Förut hade vi ved i den intill kaminen men sedan vi flyttade så har vi ingen eldstad. Så nu har jag "förvandlat" den till boklåda istället som skall hamna i barnrummet när det är klart.
Jag stoppade i några böcker för att testa hur det blev, jag är ju lite av en barnbokssamlare så jag har väl dubbelt så många böcker till ungefär^^ hehe Några till ska få hamna i lådan och favoriterna ska hamna på en hylla på väggen. Ni ska få se sen när barnrummet är klart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Vilken fin låda! Var är den ifrån? :)

Svar: Tack! Den har jag fått av farmor och farfar, de hade den ståendes på sin vind sedan säkert 30 år tillbaka^^
Johanna

2014-06-28 @ 19:02:01
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0