Babysitter - Check!

En babysitter har vi köpt också. Det blev en i klassisk modell med en lekbåge på. Den fanns bara i svart, lite tråkigt tycker jag men det funkar. Vi får ha färgglada kläder på bebisen istället så blir det en riktig färgklick iaf^^ hihi
Nu hoppas jag att bebisen kommer tycka om att sitta i den här så jag kan få en massa gjort i köket under tiden. Älskar ju att baka och laga mat så det hoppas jag att jag kan fortsätta med sen, inte i samma utsträckning säkert men någon kaka då och då hoppas jag hinna slänga ihop^^
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe ja alla barn är ju olika hur dom sover:) innan elias kom trodde jag att man skulle ha massa tid till att fixa här hemma men så lite som att bara laga mat funkade inte, hade man börjat så fick man gå ifrån rätt som de va:p. Så när jag väl hade tid passade jag på att laga massa mat och gjirde matlådor. Hann man inte med att laga mat så hände de att man lätt slarva med den. Så ett tips, matlådor, enkelt och snabbt:). Tanken på att skaffa hund, som ja ville, då ja ännu en gång trodde att jag skulle ha gott om tid till att uppfostra den var heller ingen ide inser jag nu i efterhand, hehe hade aldrig hunnit med de:). Men som sagt, alla barn sover olika, så dom bestämmer hur mkt fritid man ska ha;). Men så underbart med de små!

Svar:
Johanna

2014-06-10 @ 17:07:01
URL: http://zandranilsson.myshowroom.se
Postat av: sandra

Hehe ja alla barn är ju olika hur dom sover:) innan elias kom trodde jag att man skulle ha massa tid till att fixa här hemma men så lite som att bara laga mat funkade inte, hade man börjat så fick man gå ifrån rätt som de va:p. Så när jag väl hade tid passade jag på att laga massa mat och gjirde matlådor. Hann man inte med att laga mat så hände de att man lätt slarva med den. Så ett tips, matlådor, enkelt och snabbt:). Tanken på att skaffa hund, som ja ville, då ja ännu en gång trodde att jag skulle ha gott om tid till att uppfostra den var heller ingen ide inser jag nu i efterhand, hehe hade aldrig hunnit med de:). Men som sagt, alla barn sover olika, så dom bestämmer hur mkt fritid man ska ha;). Men så underbart med de små!

2014-06-10 @ 17:08:26
URL: http://zandranilsson.myshowroom.se
Postat av: Systrarna H

Hej, superfin blogg! Vi är två systrar som precis har startat upp en ny blogg tillsammans. Det skulle vara superkul om du skulle vilja kika in på bloggen, kanske lämna en kommentar om din åsikt eller liknande :-) tack på förhand!

2014-06-11 @ 16:04:06
URL: http://systrarnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0