Taklampa till barnrummet

Jag har satt ihop taklampan som vi ska ha i barnrummet. Den går i de färger som hela inredningen kommer gå i, vitt, svart, blått, grönt och mörkrosa. Vi vet ju inte könet på barnet men vill ha ett färgglatt barnrum och det här är mina favvo färger så dem blev det^^ Det ska bli så himla kul att börja inreda sen när det är tapetserat. Längtar så efter att få visa er.
 
Jag älskar verkligen mönstret på den här lampan, har kikat på den länge nu och äntligen har jag någonstans att ha den. Den är köpt på Clas ohlsons och finns i tre storlekar, det här är mellanstorleken på 38cm i diameter.

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Jättefin lampa! Den kommer passa fint i barnrummet :)

Svar: Tack =) Ja jag tror att det kommer bli riktigt fint.
Johanna

2014-07-13 @ 19:30:56
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0