Skötbord - före & efter

Idag har jag varit och hämtat ett skötbord hos en bekant. Varför köpa nytt när man kan få ett lika bra begagnat till bara en del av priset liksom?!
Det är ett skötbord från Ikea som jag valt att måla om och fixa till lite.
Exakt hur det blir kommer ni få se bättre sen när det hamnat i barnrummet, just nu står det i vårt uterum ihop med lite andra barnsaker som bara väntar på att få komma på plats.
Men några före- och efterbilder kommer i alla fall här.
 
 
Jag har målat skötbordet blått och krytit dit lite av Bambi-tyget som jag hade över efter att ha använt det till babynestet, gardinen och en filt. Tygkorgarna på hyllan under skötbordet är köpta på Rusta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Hallgren

Blev superfint ju! :D Billigt är bra!

Svar: Tack snälla! Jag är riktigt nöjd faktiskt^^ hihi Ja ju billigare desto bättre ;) Att skaffa barn är ju inte gratis med tanke på allt som behövs, så kan man spara några slantar är det aldrig fel^^
Johanna

2014-07-25 @ 12:31:05
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0