Min fredag

 
Idag är jag ledig och i morgon gör jag mitt sista arbetspass innan semestern och mammaledigheten.
Vädret har varit underbart idag, vilken sommar! Vi har fått en massa gjort samtidigt som vi passat på att njuta också.
Vi började dagen med en lång sovmorgon. Jag var uppe och släppte ut Spike i trädgården för att han skulle få kissa vid halv 8, sedan gick vi och lade oss igen och låg kvar till halv tio, det kallar jag vardagslyx!
 
Efter frukost satte Christer igång med att skrapa fönster och jag skrapade bort tapet på en garderobsdörr. Sedan kom en kvinna hit och kikade på min bil som jag haft ute till försäljning och allting gick bra så nu är jag en bil fattigare. Känns himla bra, så tråkigt när den bara står. Sedan vi flyttade in till samhället har jag ju inte varit i behov av min bil utan kunnat gå till jobbet så det räcker gott och väl med passaten.
När de åkt lagade jag till lite mat, efter det gick vi på en promenad med Spike så han fick springa av sig och efter en tur till mataffären har vi nu landat i soffan allihopa. Här lär vi nog bli kvar ett tag ^^ hihi
 
Vad har ni haft för er idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0