Förmiddagsvila

 
På grund av att jag haft en del sammandragningar så har jag sagt åt mig själv att vila så mycket som möjligt nu, vilket faktiskt blivit lättare sedan Christer gick på semester för då vet jag att saker hinner bli gjorda. Själv jobbar jag ju två veckor till men Christer och min pappa är i full gång med att renovera barnrummet och ska skrapa och måla fönster nu om vädret håller i sig, så det håller vi tummarna för!
 
Sedan jag gick upp vid kvart i nio har jag kört en maskin tvätt, satt igång diskmaskinen och ätit frukost. Nu ska jag ligga här på soffan och lyssna på Christer som sjunger med till musiken tills det är dags för lunch. Sedan blir det jobb i eftermiddag och kväll.
Vad ska ni göra denna lördag?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0