En dag på...

 
Den här dagen har spenderats bland kaniner, karuseller och spunnet socker i strålande solsken. Det blev en tripp till Liseberg med våra vänner Elina och Robert och vi har haft en riktig toppendag. Vi var där strax innan de öppnade vid 11 på förmiddagen och åkte hem runt halv sex. Så det blev en riktig heldag. Trots att jag bara kunde åka två åkattraktioner, kållerado och sagoslottet så kunde inte dagen blivit bättre.
 
Här är jag och kanonkulan^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag inte kunde åka särskilt mycket så spenderade jag mina pengar på de olika hjulen istället. Choklad vann vi ingen men varsin kanin från kramhjulet kom vi hem med^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0