Tur till stan med mamma

Denna fredag jobbar jag kväll så på förmiddagen hade jag några ärenden att uträtta i stan.
Mamma följde med mig in för hon skulle handla lite inför kalasset i morgon, min syster fyllde år igår. Jag skulle till banken och lämna in köpebrevet på huset och så till Willys och handla. Men mamma ville in på Veromoda och kika så det blev lite handlat där också^^
 
Såhär ser jag ut idag.
 
 
Dragkedjan i min vinterjacka har gått sönder och jag trodde att jag skulle klara mig ifrån att köpa en ny nu men då det kom mer snö under natten var jag tvungen. Hittade den här på Veromoda till halva priset, kalas bra! Så nu slipper jag frysa när jag och Spike ska ut.
 
 
Hittade ett långt linne också på rean som jag inte kunde motstå. Det blir perfekt ihop med leggins nu till våren och sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0