Tre från idag

Och så var det söndag. Denna förmiddag har vi varit lika effektiva som igår och hunnit med en massa så resten av dagen får bli lugn.
 
 
Efter frukosten for vi in till stan för att storhandla. Älskar när kylen och krysen är full, det gör mig såå lycklig!!
 
 
Sedan lagade jag lite mat innan jag gick ut för att köra in ved. En maskin tvätt har hunnits med också och så har jag rensat i min garderob. Allt som inte kommer användas innan flytten har packats ner och det jag inte längre använder har rensats bort.
Härligt att få det gjort.
Så, hur har er söndag sett ut so far?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hittade den på vårt Ica :) supergod!

Svar: Men åh, då får jag kolla lite extra noga efter den nästa gång och se om jag hittar den^^
Johanna

2014-02-23 @ 20:51:04
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Sanna Preifelt

Mums vad gott :)
Och vilken himla söt hund!

Svar: Tack snälla :D
Johanna

2014-02-23 @ 22:56:25
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0