Myser

 
Nu ligger jag, Spike och Lilly i sängen och myser. Jag brukar sitta i soffan i vardagsrummet och blogga och kika på film men nu när sofforna är sålda får sängen bli platsen för det tills vi flyttar^^
Vi har ju en soffa på övervåningen men det är så himla tråkigt att sitta där uppe själv, längtar så tills vi kommer i ordning i huset så vi får ett riktigt tv-rum på nedervåningen och ett gemensamt datarum/kontor/hobbyrum till mig och Christer.
 
 
Jag såg att de lagt ut första säsongen av Disneys Luftes hjältar på netflix så jag var ju bara tvungen att se några avsnitt av det. Älskade den serien när jag var liten^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med popcorn! :)

Svar: Oh ja! ^^
Johanna

2014-02-23 @ 20:51:57
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0