Drömresmål

Har ni något drömresmål?
Mitt har länge varit Machu Picchu, men det är både långt bort och väldigt dyrt. Men idag hittade jag en ny plats jag bara måste besöka!! Neuschwanstein Castle i Tyskland!! Hur vackert är det inte??
Det här är slottet som inspirerat till slottet i Disneys Askungen. Det går ju liksom att bila dit. Och då kan man ju passa på att besöka vw fabriken också som Christer alltid velat. Jag får väl stå ut med det om han ställer upp på att besöka ett prinsesslott^^ Ge och ta var det ja. Vi får väl se när detta kan tänkas bli av, antagligen inte i sommar eftersom vi precis köpt hus och kommer ha massor att göra där. Men någon gång i framtiden så!
 
(Bilderna är tagna från google)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow! Det ser helt magiskt ut! Upplägget låter ju väldigt bra också, kompromiss :) Vi gjorde liknande ett år fast här hemma i Sverige, sambon ville på Elmia lantbruk och jag på Ullared så vi tog en tripp neråt landet och fick en varsin dag - perfekt! :)

Svar: Ja jag är helt såld på det här stället nu när jag googlat det lite^^ Och mannen min är ju VW fantast så Tyskland är ju älsklingslandet där. Så detta kommer nog absolut att bli av någon gång. Ja kan man inte kompromissa så går det ju inte. Vi gjorde likadant i sommar, han följde med till Ullared när jag ville dit och jag följde med honom till en bilskrot mitt i de djupaste skogarna i Värmland.
Johanna

2014-02-09 @ 12:10:01
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0