Nytt till lilla garderoben

Nu ska jag visa er två av tre saker som jag köpte under stadstrippen igår. 
De hade ta tre betala för två på barnkläder på kappahl så då fick jag passa på. De hade även 12% på bh:ar så det köpte jag mig en också. 
 
Alma fick i alla fall ett par tights med fötter, ett par likadana som hon fått innan men i en större storlek. 
Sedan var jag ute efter en kofta så det fick bli den här vita från Newbie, den passar ju till allt så jätte bra.
 
 
Sedan såg jag en tyllkjol som jag bara inte kunde låta bli. Den minsta storleken var i storlek 86 men hon växer ju i den^^ Tills dess får den hänga som dekoration öber klädbyrån och bara vara fin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0