Julbord

Igår kväll var vi på julbord med mitt jobb. Det blev på samma ställe som förra året, i Mosslanda i en ombyggd lada. Hur mysigt som helst och de har så himla god mat och efterrätt där! 
Alma var såklart med och hon skötte sig så himla bra. Hon blev lite ledsen när hon var hungrig men annars var hon glad och smilade åt alla. Sedan var det flera i personalen och av de andra gästerna som inte var i vårt sällskap som kom fram och kikade på henne och berättade hur söt hon var, frågade hur gammal hon är och lite sådär när vi gick iväg för blöjbyte och så. Himla kul! Extra roligt tyckte Alma att det var med livemusiken som spelade efter maten, då satt hon som en fågelholk och tittade och lyssnade^^ Men efter en stund så somnade hon gott. Dock vaknade hon lagom tills vi skulle åka hem och höll oss sedan vakna länge. Aja, så kan det bli när man bryter rutinerna. Hon gav oss iaf sovmorgon till kl 10 idag, om man bortser från amningen vid halv 7, men hon somnade om direkt efter den och sov som sagt ända till kl 10 sen. 
Vi får se hur länge hon håller mig vaken ikväll... ^^
 
Här kommer några bilder på mig och min lilla prinsessa från igår kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0