Johannas adventskalender Lucka 1

Ja men då drar vi igång den här adventskalendern!
 
Bakom lucka nummer 1 gömmer det sig en tävling. 
 Tiden nu innan jul så är det ju mycket stök i köket med karamellkok, bakning och matlagning. Så då passar det väl utmärkt med en tävling där vinsten är ett litet bakset med förkläde och siliconslickepott?!
 
För att vara med och tävla ska du:
 
1. Lämna en kommentar där du berättar vad du helst bakar/lagar nu till jul.
2. För en extra chans att vinna: länka till inlägget på din blogg eller facebook. Du kan även gå in på instagram och gilla tävlingsbilden, dela den på din instagram, länka till joherman89 och #joherman89
 
Vinnaren dras på söndag 7/12 kl 20.00
LYCKA TILL!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad kul med kalender! Jag har en i min blogg också, spana gärna in den! :)

2014-12-01 @ 07:04:32
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: carina h

Hej ja brukar baka lussekatter och kakor .kardemumma kakor med pälsocker på de ä en favorit mm.julmaten bruckar ja alltid ha med annmaries goda räksallad o sisst men inte så dumt så blir de kantareller.

2014-12-01 @ 21:29:09
Postat av: Arvid K

Bakar inte så ofta men om jag gör det blir det något enkelt eftersom jag tillhör det manliga släktträdet, Chokladbollar (Politiskt korrekt). Då jag inte har någon familj att fira jul med blir det de vanliga som jag lagar och det är Kyckling i olika variationer. Älskar Kyckling!

2014-12-02 @ 11:37:33
Postat av: Anna

Julgodistillverkning brukar ligga på mig eftersom mina föräldrar lagar all mat till julen.
Favoriterna är After Eight-kola och Bounty! I år är sonen för liten, men nästa år ska han få vara med :)

2014-12-02 @ 15:31:51
Postat av: Linda G

Jag bakar nästan alltid lussekatter, det är en stående tradition! 😉

2014-12-05 @ 07:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0