Granen står så grön och grann i stugan

Ikväll har vi tagit in granen. Jag har klätt den och Alma och Christer har suttit i soffan och tittat på och lyssnat på musik. Jag tycker att allt julpyssel och stök är så himla mysigt och roligt. Christer däremot är inte så förtjust i det, det kan liksom kvitta så han är glad ju mindre han behöver hjälpa till med. Men det gör inte mig något så länge han låter mig hållas för då blir det ju precis som jag vill ha det^^ Win win liksom. 
 
Lilly var snabbt framme och kontrollerade granen. Än har hon inte rört några av julgransdekorationerna, men hon ligger gärna under granen bland klapparna och myser^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag var halvvägs klar med pyntet kollade Alma och Christer lite närmare på granen. Det tog några timmar sammanlagt att få den färdigpyntad. Mycket pynt och glitter ska det vara!
 
 
Det blev en suddig mobilbild såhär på kvällskvisten. Jag ska ta bättre bilder på granen med systemkameran en annan dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0