En måndag i december

Idag har vi inte gjort något speciellt. Vi vaknade kl 8 efter en hel natts sömn. Alma har haft en tillväxtperiod i en vecka ungefär och vaknat på natten eller tidigt på morgonen och ätit, men igår somnade hon vid 21, vaknade 22.30 när jag gick upp för att lägga mig så då fick hon lite mat och somnade snabbt om och sov sedan till 8 i morse, så nio timmar sammanhängande sömn fick vi inatt. Tummen upp för det!
När vi vaknat så åt vi frukost, gick ut på en promenad med Spike till posten för att posta vinsten från julkalendertävlingen, gick hem, gjorde chokladfudge, åt lunch och sedan började jag sy på en sak till Alma, ni ska få se när den är klar. Mycket mer än så har vi inte hunnit med. Christer är hemma från jobbet nu och Alma sitter i hans knä och berättar allt vad vi gjort under dagen för honom. Jösses som hon pratar nu! haha Det kommer aldrig gå att få tyst på henne igen är jag rädd^^ 
 
Vad har ni gjort idag?
 
 
 
Idag invigde vi vintermössan Alma fått av mormor. Den är i storlek 3-6 månader så den borde ju passa men den är något stor^^ Men men hon lär ju växa i den och vi behöver ju inte oroa oss för att hon ska frysa iaf. 
 
 
 
Mitt sötakökssällskap <3
 

Kommentarer
Postat av: carina h

Kul att alma har mössan o nalle får vara med kram

2014-12-08 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

Jag dör vilken fin dregglis! Så fint tyg! Alma ser inte så dum ut hon heller 😉😜

2014-12-08 @ 20:13:33
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Gud så söt =)

Svar: Tack <3
Johanna

2014-12-08 @ 22:20:32
URL: http://jennyh.se/
Postat av: carro

söt!!

2014-12-09 @ 12:24:31
URL: http://www.artbybrems.blogg.se
Postat av: erikasblogg.se

Så söt hon är! Och jag tycker du hinner med en himla massa om dagarna :)

Svar: Ja jag försöker hålla igång, jag blir så lätt uttråkad och har så himla många idéer i huvudet som måste ut så det blir fullt ös! ^^
Johanna

2014-12-09 @ 12:32:38
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0