En julig 4:e advents fotografering

Nu närmar det sig, bara tre dagar kvar till julafton!
När vi vaknade idag hade vi fått vinter ute, ingen snö men marken var täckt av krispig frost, så himla vackert! 
Jag och Alma kom upp i tid idag också, hon väckte mig strax innan kl 7 så vi åt frukost i soffan framför nyhetsmorgon och hade sedan en julig fotografering framför granen innan Christer hann vakna. En riktigt mysig morgon ihop med den bästa jag vet, som dessutom var på ett strålande morgonhumör, bättre kan det inte bli!   
 
Hoppas ni får en riktigt fin 4:e advent allihopa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin julgran och söt Alma som vanligt. Gillar hennes klänning, är den ärvd?

Svar: Tack! Ja det är min gamla klänning faktiskt. Tyckte den passade bra nu vid jul, hon ser ut som en liten polkagris i den^^ hihi
Johanna

2014-12-21 @ 12:39:20
URL: http://johannaarntzen.se/
Postat av: Matilda

Men wow vilka söta bilder! Superfina! :)

Svar: Tack snälla! Hoppas du får en riktigt god jul!
Johanna

2014-12-23 @ 11:12:40
URL: http://emmamatildahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0