Almas julklappar

Det är inte klokt vad mycket julklappar Alma har fått!! 
Hon är bara fyra månader och fick så himla mycket bra  och fint. Mycket hon har användning för nu men också en del tills hon blir lite äldre. Här kommer bilder på allt som hon har fått.
 
 
Jag hade köpt tre Sonny Angels som ni kan se på bilden ovan och två julgransdekorationer med Disneymotiv som ni kan se nedan. 
 
 
Jag och Christer hade även köpt den här bondgården, som hon inte kan leka med än på 1 år, men vi kan ju leka och hon titta på^^ hihi
 
 
 
Av sin morbror fick hon spargrisen ovan och den vita nallen nedan. 
Av sin farbror fick hon den rosa fåtöljen som jag visat er innan. 
 
 
 
Av sin moster fick hon en haklapp, en t-shirt och ett påslakanset. 
 
 
 
 
Av mina föräldrar fick hon förvaringslådan ovan som också blir en pall. 
En bok, hoppgunga och läragåbil.
 
 
 
 
Av sin farmor, sina fastrar och Christers mormor fick hon alla sakerna nedan.
Ett matset, väckarklocka, tomte, klänning och benvärmare som Christers mamma stickat, en haklapp och ett hus med älvor som jag är helt kär i!!
 
 
 
 
 
 
 
Klänningen nedan fick hon av min farmor och farfar och av min mormor fick hon en peng. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0