4 månader

Idag är det 4 månader sedan Alma föddes. Hon är redan 1/3 år gammal!
Det är helt otroligt vad mycket som hänt på så kort tid. På ett sätt känns det som att det var igår som hon låg där inne i min mage och knödde och på ett annat sätt känns det som hon alltid har funnits här. 
Min älskade lilla dotter! Jag älskar varenda sekund med dig! Till och med de sena kvällarna då du inte vill somna och jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag skulle aldrig byta bort dem! Jag njuter allt vad jag bara kan just nu av att du äntligen är här. Jag hade det på känn och har nu fått det bekräftat, att du är meningen med mitt liv. I was made for loving you. 
 
 
En liten Alma den 15:e augusti bara ca 2 timmar gammal.
 
 
1 månad gammal den 15:e september.
 
 
2 månader gammal den 15:e oktober
 
 
3 månader gammal den 15:e november
 
 
Och idag den 15:e december, en glad liten unge på 4 månader <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder!:)

Svar: Tack <3
Johanna

2014-12-18 @ 21:24:33
URL: http://hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0