Regn och åska hela dagen

Den här söndagen har vädret verkligen varit ostabilt! Regn och åska flera gånger varvat med en stund av blå himmel och tropisk hetta. Det var meningen att vi skulle målat fönster idag igen men istället har vi haft en mysdag här hemma Christers sista semesterdag. Japp, i morgon är det tillbaka till verkligheten igen. Jag har fortfarande två semesterveckor kvar och sen ska ju bebisen komma. Vi får väl se om det blir någon bebis innan min semester är slut. Jag håller i alla fall tummarna för det!
 
Här är två bilder från idag..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :)

Svar: Jo men lite tråkigt när man är ensam hemma, finns ju inte så mkt man kan göra då. Förutom läsa en bok kanske men jag har ingen jag inte läst innan så^^
Johanna

2014-08-04 @ 21:28:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0