Långa nätter

Vår lilla prinsessa har inte alls samma dygnsrytm som sin mamma. Så idag ska jag försöka vända på mitt dygn och ta en tupplur efter middagen så jag orkar vara uppe senare, precis som hon vill. Igår gick vi och lade oss kl åtta och Alma somnade inte förrän klockan halv ett. Hon är så himla snuttig på natten och vill inte ha nappen mer än fem minuter. Men efter att ha försökt söva henne i fyra timmar så tog Christer över och lade henne intill sig och fick henne äntligen att behålla nappen i munnen och somna. Klockan halv fem vaknade hon och ville äta och sedan klockan åtta igen. Sedan somnade vi faktiskt om till strax efter elva så förhoppningsvis kan jag med hjälp av en middagslur hålla mig vaken lite längre ikväll och förhoppningsvis somnar hon lättare än igår.
Håll tummarna!!
 
 
Spike är bästa barnvakten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0