Korvgrillning

Ikväll har vi varit hemma hos mina föräldrar och grillat. Det var precis lagom varmt för en höggravid nu på kvällen. Riktigt härligt!
 
Nu ska jag gå och lägga mig för det var värst vad trött jag är. Sover så himla dåligt om nätterna nu och vaknar flera gånger varje natt av kraftiga sammandragningar eller förvärkar. Och ont gör det när man ska vända sig eller gå upp och kissa. Det känns verkligen att jag är höggravid nu! Kroppen är så himla omedgörlig. Tur att det bara är 24 dagar kvar till BF. Håller mina tummar för att bebisen ska vilja titta ut innan dess^^
Håller ni tummarna med mig??
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabell

Håller tummarna för att du inte ska gå över. Själv är jag över 2 dagar nu. Riktigt jobbigt! Önskar inte någon de..

Svar: Tack!! Ja speciellt i den här värmen måste det vara otroligt jobbigt! Håller tummarna för att din bebis ska vilja komma ut snart. =)
Johanna

2014-08-01 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0