Glass, te & halstabletter

Jag har åkt på nån hemsk sommarförkylning, jätte kul när man är höggravid.. NOT!!
Jag är tjock i halsen och hostar mest hela tiden vilket gör ont i både lungor, rygg och mage. Stackars bebisen där inne, den kan inte ha det särskilt bekvämt när magen hela tiden drar ihop sig. Dessutom måste jag ju knipa för livet varje gång jag hostar för att inte kissa ner mig. Visst låter det kul!?
Jag vill inte mer!!!
Jag har försökt med te, halstabletter och glass för att lindra halsen men ingenting funkar. Te´t gör bara att jag måste springa på toa ännu oftare än jag redan gör, halstabletter vågar jag inte äta för många pga att de då har laxerande effekt och glass kan man ju inte leva på. Det blir ju jätte kallt i magen till slut.. Dessutom har förkylningen gjort mig jätte slö så jag orkar ingenting. Hoppas hoppas hoppas att jag mår bättre i morgon!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0