Fina släktingar

Idag kom det ett post avi i brevlådan om att jag hade ett paket att hämta ut. Christer frågade mig vad jag beställt men jag hade ju inte beställt något!? Vi tog iaf en promenad med vagnen och hämtade ut paketet vilket visade sig vara en hel låda full med saker till Alma och mig som min syssling med familj skickat oss. Jag blir alldeles rörd!! Så himla gulligt av dem.
 
 
 
Lådan innehöll precis allt man behöver så här i början.
Blöjor, blöjpåsar, alvedon, salvor, oljor, strumpor, mysfilt, ett jättefint kort med en hälsning och så en ansiktsmask så mamman kan skämma bort sig lite^^
 
Tusen tack fina ni!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Ja så himla gulligt! :)

2014-08-26 @ 16:37:34
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0