Ett hav av leksaker

Idag har jag även hunnit med att åka hem till mina föräldrar och hämta mina gamla leksaker och spjälsängen. Tyvärr hittade vi inte skruven till sängen så vi har inte fått ihop den ännu. Därför får ni vänta ett litet tag till innan barnrummet är klart och ni får se det. Men, jag ska faktiskt bjuda på några bilder från barnrummet idag.
 
Här ser ni mina gamla leksaker. Jag tror inte vi kommer behöva köpa någonting till vår bebis, förutom blöjor och tvättlappar^^ Med alla dessa leksaker är bebisen bortskämd redan innan den kommit ut!
 
 
Jag älskar färgerna på de här leksakerna som ligger på byrån.
 
 
Min pappas gamla docka Fredrik och några brio leksaker.
 
 
 
Både Lilly och Spike trivs i barnrummet...
 
 
 
Gungstolen med Christers bebisfilt har också den kommit på plats.
Det här komer bli så bra, ni ska få se!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde - gravid med lillasyster

Oj vad mycket fina leksaker! Kul att dem sparat så mycket:)

Svar: Ja det är tur att jag var så rädd om mina saker som liten^^ Det fanns ännu mer faktiskt, men det som var trasigt valde jag att slänga.
Johanna

2014-08-03 @ 21:55:09
URL: http://Hosmadde.blogg.se
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Så mysigt!

Svar: Jaaa :D
Johanna

2014-08-03 @ 21:59:30
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0