Bokhyllsbygge

Igår köpte vi en bokhylla till barnrummet på Jysk. Jag har kikat efter en på blocket men alla jag ringt på har varit sålda så då fick det bli att köpa en ny. De har ju lite sommarrea nu också så fullpris behövde vi ju inte betala ändå^^ Men fy fasiken vad det är krångligt och sätta ihop dessa möbler!! Man blir ju helt dum i huvudet på alla delar och dålig beskrivning. Speciellt med en preggo-hjärna som för tillfället går i slow-motion och är alldeles grötig... Jag försökte ta hjälp av Spike med att förstå beskrivningen men han förstod inte heller så sedan fick jag och Christer slå våra huvuden ihop och då fick vi ihop det till slut!
 
 
 
Hyllan står nu på plats i barnrummet. Mer bilder kommer när hela rummet är klart.
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Vilken fin! Och jag förstår dig precis med att sätta ihop möbler. Jag får krupp! Hos oss är det Jon som skruvar ihop allt. UTAN beskrivning! Han kollar bara så att allt är med och så sätter han ihop det på fri hand. Gslet!

Svar: Vilken tur du har! Jag hör av mig nästa gång vi köpt en möbel så får ni komma hit ;) Både jag och Christer ser ut som två frågetecken när vi öppnar de där himla förpackningarna och tar fram beskrivningen^^ haha Men till slut brukar det gå som tur är!
Johanna

2014-08-02 @ 10:29:29
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0