Åtta månader senare..

Igår satt jag och kikade igenom kort sedan ett år tillbaka ungefär. Kortet nedan är taget på julafton förra året, tre dagar efter att vi fått vårt plus. Då satt vi där med vår fina lilla hemlighet. Och ytterligare ca 2,5 månad skulle det dröja innan någon annan fick veta.
 
 
Nu är det bara 2 veckor kvar, 2 veckor!! tills det är beräknat att vi ska få träffa dig. Som jag längtar!!! Men jag tror du kommer tidigare, jag har haft en känsla sedan första början att du kommer att komma den 17:e, så vi får väl se om min magkänsla har rätt.. i så fall är det bara 5 dagar kvar nu. Åh hoppas hoppas!!
Jag är så nyfiken nu på vem du är som bor där inne i min mage så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!! Har du din pappas ögon? Mina öron? Hår på huvudet? 10 fingrar och tio tår? Ja ALLT funderar jag verkligen på nu. Och fast du är så nära har jag inte en aning om vem du är.
 
Vad tror ni att det blir för en liten filur av att ha blandat de två mupparna ovan?^^
 
 
Bild från förra veckan, nya från idag kommer upp under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0