Sovrummet före och efter renovering

Idag blev sovrummet färdigtapetserat.
Vårt sovrum är så stort!! Hela 20 kvadratmeter. Jag älskart!!
 
Det vi gjort i sovrummet är att måla om tak, lister och dörrfoder.
Rivit tapeter, spacklat och slipat väggarna.
Tapetserat.
 
Före renovering:
 
I det här hörnet skall min garderob vara.
 
 
balkongdörren..
 
 
Vid den här snedväggen skall sängen stå.
 
 
Mot den här väggen kommer vi ställa klädbyrån.
 
 
Efter renoveringen:
 
Min garderobshörna.
 
 
Balkongdörren..
 
 
 
Och fondväggen där vi skall ha sängen.
 
 
Jag är så sjukt nöjd med resultatet!! Det kommer bli fantastiskt när det är möblerat!! Wait and see.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad fint!

Svar: Tack snälla! Hoppas du har en fin kväll?! =)
Johanna

2014-04-07 @ 20:21:31
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Madde

Så fin fondtapet! Vi har också ett sovrum på 20kvm, jätteskönt! Ser fram emot att få se det möblerat :)

Svar: Tack! Ja vi gillar den jätte mycket. Ska bli så kul att visa alla rum färdigställda sen. =)
Johanna

2014-04-07 @ 22:43:49
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0